2013/01/31

den trettioförsta januari

nu är januari slut och jag har varit nitton år i en månad! är väl en så där halvrolig ålder, men vad ska man göra?

idag vaknade jag hos bästa killen och åt frukost och gjorde mig i ordning och drog sedan till Nacka Forum i jakt på billiga tv-spel. hittade Dead Space 1 och Mirrors Edge och betalade bara 198kr för dem! helt otroligt. så ska spela ikväll efter obligatoriska pluggandet då jag hoppade föreläsningen idag för det känns som om jag lär mig mer av att läsa på egen hand just nu.

när jag kom hem upptäckte jag lite saker i mitt rum som jag gissar att mamma har tagit med hem från jobbet! alltid kul med små presenter :)

Nagellacksborttagning, Lösögonfransar från Depend och en Parfym från Nina Ricchi

tyckte parfymflaskan var hur söt som helst! och det luktar helt okej, ganska sött och fruktigt typ. Ögonfransarna ser ju asballa ut så hoppas jag hittar något tillfälle där jag kan få använda dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar